Uuden ajan valmennustalo

  

Asiakaskysely

Haluatko tietää mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi? Mitä asioita he pitävät tärkeinä? Minkä takia he ovat asiakkaitanne tai minkä takia he ostavat myös kilpailijaltanne?

Asiakastyytyväisyyskysely ei ole pelkkä kysely vaan se on myös markkinointia. Siksi se kannattaa tehdä laadukkaasti ja tyylikkäästi. Kyselymme räätälöidään aina yrityskohtaisesti kysymyksiä ja visuaalista ilmettä myöten. Kyselyissä tavoitteemme on keskittyä vain oleellisiin kysymyksiin – niihin joista teille on oikeasti hyötyä toimintanne kehittämisessä.

Miksi kannattaa valita juuri Educon asiakaskysely?

  • Teemme teille tyylikkään ja laadukkaan kyselyn, joka erottuu massasta
  • Kysymykset ja kyselyn visuaalinen ilme räätälöidään toiveidenne mukaisesti (värit, kuvat, logot)
  • Teemme selkeän ja napakan, tärkeimpiin asioihin keskittyvän kyselyn
  • Teemme kyselyitä joihin on mukava ja helppo vastata
  • Kysely toimii samalla kohdennettuna markkinointi- ja imagokampanjana
  • Kyselymme toteutetaan aikataulunne mukaisesti
  • Saatte tuloksista selkeät, tyylikkäät ja helppolukuiset raportit sekä asiantuntijan palautteen tuloksista ja ehdotukset jatkotoimenpiteistä

​Kyselymme toteutetaan pääasiassa nettikyselynä, tarvittaessa puhelinhaastatteluina tai näiden yhdistelmänä. Katsotaan yhdessä teille sopivin ja tehokkain tapa toteuttaa asiakaskysely. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin katsotaan yhdessä millainen kysely olisi paras juuri sinun yrityksellesi!

Back to Top