Uusasiakashankinnan tehostaminen

Uusasiakashankintaan löytyy tuhansia erilaisia keinoja ja polkuja yritysten tuotteista ja kohderyhmästä riippuen. Onnistunut ja tehokas uusasiakashankinta on kokoelma erilaisia toimenpiteitä ja kosketuspisteitä, joissa yritys on onnistunut tekemään hyvän vaikutelman asiakkaaseen. Educon uusasiakashankinnan tehostamisen valmennuksessa keskitytään suoraan puhelinkontaktiin asiakkaan kanssa eli toteutamme ns. buukkausvalmennusta. Erilaisista markkinointitoimenpiteistä ja automatisoiduista prosesseista huolimatta jokaisella yrityksellä tulisi olla kyky tehdä tarpeen vaatiessa suoraa uusasiakashankintaa puhelimitse. Buukkausvalmennus ei ole valmis automaattiaseen lailla räjähtävä monologi, vaan buukkausvalmennus alkaa yrityksen vahvuuksiin ja toimintaan tutustumalla, ennakkoluuloja ja puhelinkammoa poistamalla sekä opettamalla henkilökunnallenne konkreettisia taitoja puhelimitse kontaktoimiseen.

Kysy lisää myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisen ratkaisuista