Asiakkaamme

Asiakastarina: Myllyn Apteekki

Educo Valmennustalo Oy tuli Raisiossa sijaitsevan Myllyn Apteekin yhteistyökumppaniksi noin viitisen vuotta sitten.

– Erityisen tyytyväinen olen ollut siihen, että Educo tuntee meidän toimialaamme, mutta tuo osaamista myös toimialamme ulkopuolelta. Educossa tiedettiin apteekkialasta ja oltiin perehdytty siihen, mitä apteekissa tarvitaan. Se osui silloin meidän tarpeisiin, Elo-Kinnunen selvittää.

Asiakastarina: Aqua Nova

Suurimman hyödyn Educo Valmennustalo Oy:n palveluista Aqua Nova on saanut uuden johtamismallin lanseeraamisesta.

– Se on konkreettisin ja näkyvin hyöty, jonka myötä olemme saaneet selkeyttä päivittäiseen johtamiseen. Keräämme nykyään aktiivisesti asiakaspalautetta kehittääksemme toimintaa. Lisäksi henkilöstön tyytyväisyyttä ja hyvinvointia mitataan. Myös kehityskeskustelukäytäntöä uudistettiin, ja olemme saaneet uudenlaista systemaattista tekemistä johtamiseen. Koen, että muutokset ovat lisänneet toimintamme tehokkuutta.

Asiakkaidemme kokemuksia

 

”Merkittävin organisaatiotasolla tapahtunut muutos on ollut esimiesten ajattelun muutos, asioiden johtamisesta ihmisten johtamiseen (kuten ajankäytön tärkeys). Tämä on johtanut konkreettisiin muutoksiin yksilötason käyttäytymisessä, niin uusilla kuin kokeneillakin esimiehillä.” Tamrex Anne Martiskainen, toimitusjohtaja

”Tämä koulutus on ollut aivan mahtava ja olen oppinut todella paljon itsestäni”.  CM-Hiustalon johtamisvalmennukseen osallistunut esimies
”Yksi parhaista ellei paras ostettu palvelu, mitä olen kohdannut.” EVH-Elektroniikka Teemu Koskinen, toimitusjohtaja

Educosta sanottua

 

”Positiivinen ja poikkeava lähestymistapa verrattuna muihin valmennustaloihin. Luotettava, yhteistyökykyinen, asiakaslähtöinen, ymmärrys toimialasta.” (Leena Astala, Porin Asema-Apteekki)

”Laadukas. Tämä oli viimeiseen 2-3 vuoteen hyödyllisin valmennus, joka antoi oikeasti mukaan vietävää.” (Annika Kankkonen-Kakkola, Veho Rent/Sixt)

”Ammattitaitoinen, hyvä fiilis” (Tiina Mustonen, CBRE Finland)

”Luotettava, ystävällinen” (Leena Waarna, Finnvera)

”Positiivinen” (Päivi Kankaanpää, Pori Energia)

”Johtamisen ja itsensä ymmärtämisen asiantuntija” (Kaija Niemi, Soukan Huolto)

”Ammattitaitoinen, asiantunteva, helposti lähestyttävä, asiakasta kuunteleva” (Jarkko Nieminen, Parcero)

”Luotettava, asiantunteva, ystävällinen, palvelualtis” (Johanna Mäkelä, Mirion Technologies)