Educo ANALYTICA Työyhteisön tilannekartoitus™

MIKSI?

Hyvän johtamisen ja tuottavuuden välillä on todistettu yhteys. Organisaation tavoitteiden toteutumiseen tarvittava organisaatiokulttuuri ja toimiva työyhteisö voidaan rakentaa systemaattisella kehittämisellä.  Täytyy vain tietää, mitä kannattaa kehittää, miten, ja mitkä ovat kehittämisen muutosesteet.  Nämä saat selville Educo ANALYTICA Työyhteisön tilannekartoituksen™ avulla. Se toteutetaan webkyselynä organisaation koko henkilöstölle.

MITÄ TYÖYHTEISÖN TILANNEKARTOITUS™ KERTOO?

– organisaatio- ja yksilötason tavoitteiden selkeyden ja toimivuuden
– henkilöstöä motivoivat ja dismotivoivat tekijät
– johtamisen ja esimiestyöskentelyn laadun
– henkilöstön käsityksen ja odotukset hyvästä esimiestyöskentelystä
– työyhteisön palautekulttuurin tason
– työyhteisön ilmapiirin ja työyhteisön NPS-indeksin
– työyhteisöviestinnän toimivuusden
– prosessien toimivuuden ja niiden ymmärtämisen
– kehittämisen muutosesteet

ENTÄ SITTEN?

Saat kartoituksesta selkeän ja helppolukuisen raportin,  asiantuntijamme tekemät johtopäätökset ja kehittämisehdotukset.

Katso myös muut Educo ANALYTICA työkalut

Educo ANALYTICA 180/270º työyhteisötaitoarvio
Educo ANALYTICA Johtoryhmäanalyysi™
Educo ANALYTICA 360º esimiesarvio™