Legendaarinen palvelu™ valmennus
Legendaarinen palvelu™ valmennus luo palvelukulttuurin, joka saa asiakaspalvelun loistamaan ja asiakkaat palamaan uudelleen!
Joka ainoa kerta, kun kohtaat asiakkaan, rakennat asiakassuhdetta paremmaksi tai huonommaksi. Hyvää asiakaspalvelua kohtaamme toisinaan, mutta loistavaa ani harvoin. Siksi hyvin tyytyväisiä asiakkaita on vähän.
Uuden asiakkaan hankkiminen MAKSAA 6–7 KERTAA ENEMMÄN kuin pitää kiinni vanhasta asiakkaasta. *
89 % KULUTTAJISTA hakeutuu kilpailijan luokse, kun hän on saanut HUONON PALVELUKOKEMUKSEN. **
89 % KULUTTAJISTA hakeutuu kilpailijan luokse HUONON PALVELUKOKEMUKSEN jälkeen **
*2011 Customer Experience Impact Report, Oracle
**White House Office of Consumer Affairs
PALVELUHENKISEN KULTTUURIN ARVO
Yritykset, jotka tarjoavat loistavaa asiakaspalvelua, tietävät, että heidän työntekijänsä ja heidän rakentamansa asiakassuhteet ovat yrityksen kaikkein tärkeintä omaisuutta. Niissä rakennetaan palveluhenkistä kulttuuria tietäen, että loistava asiakaspalvelu alkaa onnistuneesta organisaation sisäisestä asiakaspalvelusta, laajentuen ulkoisten asiakkaiden palvelemiseen. Loistavaa asiakaspalvelua tarjoavissa yrityksissä etulinjan asiakaspalvelijoille annetaan valtuutus tehdä päätöksiä, ratkaista ongelmia ja ylittää asiakkaiden odotukset. Tämän tuloksena asiakasuskollisuus kasvaa, palvelun laatu kehittyy, myynnin kustannukset vähenevät mutta myynti kasvaa
Legendaarinen palvelu™ valmennus (Legendary Service®) on tarkoitettu yrityksesi ja organisaatiosi johtajille sekä etulinjan asiakaspalvelijoille. Valmennus opastaa, miten he systemaattisesti tuottavat loistavaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksia, jotka tuovat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat takaisin yhä uudelleen. Loistavuudesta syntyy palvelukulttuuri, joka on yrityksesi ehdoton kilpailuetu.