Myynti ja asiakaspalvelu

Yritykset, jotka tarjoavat loistavaa asiakaspalvelua, tietävät, että heidän työntekijänsä ja heidän rakentamansa asiakassuhteet ovat yrityksen kaikkein tärkeintä omaisuutta. Niissä rakennetaan palveluhenkistä kulttuuria tietäen, että loistava asiakaspalvelu alkaa onnistuneesta organisaation sisäisestä asiakaspalvelusta ja laajentuu ulkoisten asiakkaiden palvelemiseen.

Mitä myyntijohtaja tarvitsee menestyäkseen

Tyypillinen tarina. Huippumyyjä palkitaan ylennyksellä myyntitiimin vetäjäksi. Mikä tekee hänestä huippumyyjän, ei tee hänestä loistavaa johtajaa. Myymisellä ja johtamisella on yllättävän vähän yhteistä. Ne ovat omia maailmoita, joissa vaaditaan myös erilaisia taitoja.

Legendaarinen palvelu

Legendaarinen palvelu™ -valmennus (Legendary Service®) on tarkoitettu yrityksesi ja organisaatiosi johtajille sekä etulinjan asiakaspalvelijoille. Valmennus opastaa, miten he systemaattisesti tuottavat loistavaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksia, jotka tuovat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat takaisin yhä uudelleen. Loistavuudesta syntyy palvelukulttuuri, joka on yrityksesi ehdoton kilpailuetu.

Haluatko kuulla lisää?

Lähetä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.

"*" näyttää pakolliset kentät

Untitled
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
- Puhelin
02 2828 511
- Email
info@educo.fi
- Sijainti
Juhana Herttuan puistokatu 21, 20100 Turku