Myynti ja asiakaspalvelu
Yritykset, jotka tarjoavat loistavaa asiakaspalvelua, tietävät, että heidän työntekijänsä ja heidän rakentamansa asiakassuhteet ovat yrityksen kaikkein tärkeintä omaisuutta. Niissä rakennetaan palveluhenkistä kulttuuria tietäen, että loistava asiakaspalvelu alkaa onnistuneesta organisaation sisäisestä asiakaspalvelusta ja laajentuu ulkoisten asiakkaiden palvelemiseen.
Mitä myyntijohtaja tarvitsee menestyäkseen
Tyypillinen tarina. Huippumyyjä palkitaan ylennyksellä myyntitiimin vetäjäksi. Mikä tekee hänestä huippumyyjän, ei tee hänestä loistavaa johtajaa. Myymisellä ja johtamisella on yllättävän vähän yhteistä. Ne ovat omia maailmoita, joissa vaaditaan myös erilaisia taitoja.
Legendaarinen palvelu
Legendaarinen palvelu™ -valmennus (Legendary Service®) on tarkoitettu yrityksesi ja organisaatiosi johtajille sekä etulinjan asiakaspalvelijoille. Valmennus opastaa, miten he systemaattisesti tuottavat loistavaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksia, jotka tuovat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat takaisin yhä uudelleen. Loistavuudesta syntyy palvelukulttuuri, joka on yrityksesi ehdoton kilpailuetu.
Haluatko kuulla lisää?
"*" näyttää pakolliset kentät