Asiakastarinat

Haluamme olla sinulle pitkäaikainen ja tuloksellinen muutoskumppani. Tämän mahdollistaa keskittyminen niihin organisaation toimintoihin, joilla on eniten vaikutusta tuloksiin: ihmisten tekemiseen ja sitä kautta kulttuuriin. Lue, mitä mieltä meistä ollaan!
Liedon Säästöpankin Pipsa Sivula

Liedon Säästöpankki yhtenäisti johtamiskulttuuriaan

Asiakaspalvelija ottaa vastaan hotellivieraan vastaanottotiskillä.

Solaris kylpylät kehitti asiakaspalveluaan Legendaarisen palvelun avulla

SLII®-valmennus avasi hyvän näkymän johtamiseen

2M-IT:n henkilöstö logon muodossa

2M-IT nosti lähijohtamisen vahvuusalueekseen SLII®-mallilla

”On tehty muutosta” – Marvaco vahvisti johtajuutta Educon avulla

Amomatic Oy

Amomatic Oy:lle toteutettu esimiesten kehittämisohjelma lisäsi keskustelua ja ymmärtämistä