Legendaarinen palvelu™ -valmennus

Asiakaskokemuksen kehittäminen tuo organisaatiollesi selvän kilpailuedun. Loistavalla asiakaspalvelulle rakennat asiakassuhdetta paremmaksi ja vahvistat asiakastyytyväisyyttä. Luo palvelukulttuuri, joka saa asiakaspalvelun loistamaan ja asiakkaat palaamaan yhä uudelleen.

Legendaarinen palvelu™ -valmennus antaa käytännölliset työkalut ja taidot, joiden avulla sinä, tiimisi ja koko organisaatiosi teette erinomaisesta asiakaspalvelusta kilpailuedun.

Rakenna asiakasuskollisuutta

6-7 kertaa enemmän

maksaa uuden asiakkaan hankkiminen kuin pitää kiinni vanhasta

89 %

kuluttajista hakeutuu kilpailijan luokse huonon palvelukokemuksen jälkeen

Palveluhenkisen kulttuurin arvo

Yritykset, jotka tarjoavat loistavaa asiakaspalvelua, tietävät, että heidän työntekijänsä ja heidän rakentamansa asiakassuhteet ovat yrityksen kaikkein tärkeintä omaisuutta. Niissä rakennetaan palveluhenkistä kulttuuria tietäen, että loistava asiakaspalvelu alkaa onnistuneesta organisaation sisäisestä asiakaspalvelusta, laajentuen ulkoisten asiakkaiden palvelemiseen. Loistavaa asiakaspalvelua tarjoavissa yrityksissä etulinjan asiakaspalvelijoille annetaan valtuutus tehdä päätöksiä, ratkaista ongelmia ja ylittää asiakkaiden odotukset. Tämän tuloksena asiakasuskollisuus kasvaa, palvelun laatu kehittyy, myynnin kustannukset vähenevät, mutta myynti kasvaa.

Legendaarinen palvelu™ -valmennus (Legendary Service®) on tarkoitettu yrityksesi ja organisaatiosi johtajille sekä etulinjan asiakaspalvelijoille. Valmennus opastaa, miten he systemaattisesti tuottavat loistavaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksia, jotka tuovat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat takaisin yhä uudelleen. Loistavuudesta syntyy palvelukulttuuri, joka on yrityksesi ehdoton kilpailuetu.

Monet tietävät, että hyvä asiakaspalvelu on yksi tärkeimmistä yrityksen menestystekijöistä. Toimivan palveluhenkisen kulttuurin luominen voi kuitenkin olla haastavaa. Legendaarinen palvelu™ -valmennusohjelma opettaa asiakaspalvelijasi tarjoamaan jatkuvasti erinomaista palvelua ja saamaan asiakkaasi palaamaan. Se luo todellista kilpailuetua yrityksellesi.

Kehitä asiakaskokemusta ja tarjoa loistavaa palvelua

Hanki tyytyväisiä asiakkaita

Tyytyväiset asiakkaat tulevat takaisin ja ostavat lisää. He suosittelevat palveluasi ystävilleen ja perheelleen.

Vähennä myynnin kustannuksia

Kun ymmärrät paremmin asiakkaittesi tarpeet ja halut voit säästää uusien asiakkaiden hankinnassa ja pidät vanhat asiakkaasi tyytyväisinä.

Luo asiakaslähettiläitä

Sitoutuneista asiakkaista tulee suurimpia fanejasi, asiakaslähettiläitäsi. He toteuttavat vaikuttavaa ja tehokasta suusta suuhun markkinointia erityisesti sosiaalisen median kanavissa. Parhaimmillaan he synnyttävät viraalihitin.

Kerää palautetta ja kehity

Asiakkaasi ovat parhain palautteen lähde, joka auttaa sinua parantamaan palveluasi ja kehittämään uusia ratkaisuja heidän tarpeisiinsa. Palautteen avulla kehityt nopeammin kuin kilpailijasi.

Legendaarinen palvelu™ valmennusohjelman avulla:

1

Saat henkilöstösi omaksumaan palveluun keskittyvän vision, arvot ja käyttäytymisen

2

Opit segmentoimaan asiakkaasi tarve- ja halulähtöisesti

3

Valtuutat työntekijäsi rakentamaan hyviä asiakassuhteita

4

Kasvatat asiakasuskollisuutta ja lisäät tuloja

Legendaarinen palvelu™ -valmennusmalli

* Sitoutuminen
* Havainnointi
* Reagointi
* Omistajuus

Miten toteutetaan?

Legendaarinen palvelu™ sopii työntekijöille, johtajille, lähijohtajille, jotka haluavat tehdä erinomaisesta palvelusta kilpailuedun.

Valmennus koostuu kolmesta moduulista, jotka voidaan toteuttaa yhtenä tai kahtena päivänä toiveidenne mukaan joko lähitoteutuksena tai verkossa. Lisäksi valmennukseen sisältyy ennakkotehtäviä, työkirja, käytännönläheiset työkalut sekä pääsy Blanchard Exchange-oppimisalustalle.

Ota yhteyttä
Mikä erottaa muista asiakaspalvelukoulutuksista?

Miksi legendaarinen palvelu™?

Valmennus antaa kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakaskokemuksen kehittämiseen ja opettaa oikean ajattelutavan legendaarisen palvelun tarjoamiseen. Se lähtee henkilökohtaisesta palveluvisiostasi, palveluun liittyvien uskomustesi ja arvojesi tunnistamisesta sekä näiden kytkemisestä organisaatiosi palvelutavoitteisiin edeten keskeisten konkreettisten taitojen opetteluun ja harjoitteluun.
Valmennus tukee ja edistää ajatteluasi tehdä parempia päätöksiä, innovoida ratkaisuja ja voittaa esteitä, jotka estävät sinua tarjoamasta parasta mahdollista palvelua asiakkaillesi. Valmennus antaa mahdollisuuden syvään itsereflektointiin ja opettaa taitoja lisätä itsetietoisuutta, parantaa vuorovaikutusta muiden kanssa sekä kommunikointia erilaisissa tilanteissa. Lyhyesti sanottuna valmennus auttaa aidosti rakentamaan palveluasennetta ja palveluhenkistä kulttuuria.

Haluatko kuulla lisää?

Lähetä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.

"*" näyttää pakolliset kentät

Untitled
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
- Puhelin
02 2828 511
- Email
info@educo.fi
- Sijainti
Juhana Herttuan puistokatu 21, 20100 Turku