Verkkovalmennus

Legendaarinen palvelu™

Mitä jos kaikki asiakkaanne saisivat loistavaa palvelua? Kaikilta niiltä organisaatiosi ihmisiltä, joiden kanssa he ovat tekemisissä. Kaikissa niissä pienissä ja isommissa kohtaamisissa, joissa asiakaskokemus syntyy. Joka ikinen kerta. Legendaarinen palvelu™ -valmennus opettaa sinut rakentamaan ja vahvistamaan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta johdonmukaisesti. Se antaa käytännölliset työkalut ja taidot, joiden avulla sinä, tiimisi ja koko organisaatiosi teette loistavasta palvelusta kilpailuedun. Asiakaskokemuksen kehittäminen on koko organisaation yhteinen asia.
Kysy lisätietoja
Rakenna palveluasennetta ja palveluhenkeä!

Asiakaskokemuksen kehittäminen valmennuksen avulla

Meillä kaikilla on asiakkaita. Joko työyhteisön sisäisiä tai ulkoisia, tai molempia.
Miten parantaa näiden kaikkien asiakaskokemusta? Valmennus lähestyy palvelua kokonaisvaltaisesti ja opettaa oikean ajattelutavan legendaarisen palvelun tarjoamiseen oman työn näkökulmasta.

Valmennuksen aikana

● määrität oman asiakaspalveluvisiosi
● opit ja oivallat uutta
● harjoittelet oppimaasi
● teet konkreettisen toimintasuunnitelman legendaarisen palvelun toteuttamiseksi.

Valmennuksen jälkeen

 
● osaat tunnistaa sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden tarpeet ja toiveet 
● hyödynnät taitoja, joiden avulla palvelet asiakkaita paremmin ja tehokkaammin 
● pystyt suunnittelemaan omaa kehitystäsi.

Kenelle Legendaarinen palvelu™ -valmennus sopii?

01

Työntekijälle, johtajalle, lähijohtajalle

02

Joka haluaa tehdä erinomaisesta palvelusta kilpailuedun

03

Voit olla esimerkiksi

• hotelli- ja ravintola-alan työntekijä ja lähijohtaja
• vähittäiskaupan myyjä ja lähijohtaja
• call center -asiakaspalvelija ja lähijohtaja
• pankki- ja vakuutusalan henkilöstöä
• terveydenhuoltoalan henkilöstöä
• kuntien, kaupunkien ja valtionvirastojen toimihenkilö
• ICT-alan henkilöstöä
• projektipäällikkö

Kysy lisätietoja

Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennuksen sisältö

Legendaarinen palvelu -verkkovalmennus koostuu ennakkotehtävistä, moduulien välissä olevista välitehtävistä sekä valmentajan vetämistä verkkotapaamisista.

Valmennus antaa mahdollisuuden perusteelliseen itsensä arviointiin ja oman toiminnan tarkasteluun. Se antaa taitoja lisätä itsetietoisuutta, parantaa vuorovaikutusta muiden kanssa sekä viestiä erilaisissa tilanteissa.
  • Ennakkotehtävät

    • Haastavat palvelutilanteeni
    • Parhaat ja huonoimmat palvelukokemukseni
    • Itsestä huolehtiminen
    • Legendaarinen palvelu™ -tarinan introvideo
Mikä erottaa muista asiakaspalvelukoulutuksista?

Miksi legendaarinen palvelu™?

Valmennus antaa kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakaskokemuksen kehittämiseen ja opettaa oikean ajattelutavan legendaarisen palvelun tarjoamiseen. Se lähtee henkilökohtaisesta palveluvisiostasi, palveluun liittyvien uskomustesi ja arvojesi tunnistamisesta sekä näiden kytkemisestä organisaatiosi palvelutavoitteisiin edeten keskeisten konkreettisten taitojen opetteluun ja harjoitteluun.
Valmennus tukee ja edistää ajatteluasi tehdä parempia päätöksiä, innovoida ratkaisuja ja voittaa esteitä, jotka estävät sinua tarjoamasta parasta mahdollista palvelua asiakkaillesi. Valmennus antaa mahdollisuuden syvään itsereflektointiin ja opettaa taitoja lisätä itsetietoisuutta, parantaa vuorovaikutusta muiden kanssa sekä kommunikointia erilaisissa tilanteissa. Lyhyesti sanottuna valmennus auttaa aidosti rakentamaan palveluasennetta ja palveluhenkistä kulttuuria.

Lisätiedot

Koulutuspaikka: Blanchard Exchange-oppimisympäristö ja Zoom-verkkokoulutus

Investointi: 690 € / hlö (+alv)

Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennuksen hintaan sisältyy: korkeatasoinen koulutusmateriaali, johon kuuluu 61-sivuinen työkirja ja käytännönläheiset työkalut sekä käyttöoikeus Blanchard Exchange -oppimisalustalle, jota voit käyttää sekä tietokoneella että mobiilisovelluksella.

Kysy lisätietoja:
Johanna Böckerman
johanna.bockerman@educo.fi
p. 044 733 4904