Verkkovalmennus
Legendaarinen palvelu™
Mitä jos kaikki asiakkaanne saisivat loistavaa palvelua? Kaikilta niiltä organisaatiosi ihmisiltä, joiden kanssa he ovat tekemisissä. Kaikissa niissä pienissä ja isommissa kohtaamisissa, joissa asiakaskokemus syntyy. Joka ikinen kerta. Legendaarinen palvelu™ -valmennus opettaa sinut rakentamaan ja vahvistamaan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta johdonmukaisesti. Se antaa käytännölliset työkalut ja taidot, joiden avulla sinä, tiimisi ja koko organisaatiosi teette loistavasta palvelusta kilpailuedun. Asiakaskokemuksen kehittäminen on koko organisaation yhteinen asia.
Kysy lisätietoja
Rakenna palveluasennetta ja palveluhenkeä!
Asiakaskokemuksen kehittäminen valmennuksen avulla
Meillä kaikilla on asiakkaita. Joko työyhteisön sisäisiä tai ulkoisia, tai molempia.
Miten parantaa näiden kaikkien asiakaskokemusta? Valmennus lähestyy palvelua kokonaisvaltaisesti ja opettaa oikean ajattelutavan legendaarisen palvelun tarjoamiseen oman työn näkökulmasta.
Valmennuksen aikana
● määrität oman asiakaspalveluvisiosi
● opit ja oivallat uutta
● harjoittelet oppimaasi
● teet konkreettisen toimintasuunnitelman legendaarisen palvelun toteuttamiseksi.
Valmennuksen jälkeen
● osaat tunnistaa sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden tarpeet ja toiveet
● hyödynnät taitoja, joiden avulla palvelet asiakkaita paremmin ja tehokkaammin
● pystyt suunnittelemaan omaa kehitystäsi.
Kenelle Legendaarinen palvelu™ -valmennus sopii?
01
Työntekijälle, johtajalle, lähijohtajalle
02
Joka haluaa tehdä erinomaisesta palvelusta kilpailuedun
03
Voit olla esimerkiksi
• hotelli- ja ravintola-alan työntekijä ja lähijohtaja
• vähittäiskaupan myyjä ja lähijohtaja
• call center -asiakaspalvelija ja lähijohtaja
• pankki- ja vakuutusalan henkilöstöä
• terveydenhuoltoalan henkilöstöä
• kuntien, kaupunkien ja valtionvirastojen toimihenkilö
• ICT-alan henkilöstöä
• projektipäällikkö
Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennuksen sisältö
Legendaarinen palvelu -verkkovalmennus koostuu ennakkotehtävistä, moduulien välissä olevista välitehtävistä sekä valmentajan vetämistä verkkotapaamisista.
Valmennus antaa mahdollisuuden perusteelliseen itsensä arviointiin ja oman toiminnan tarkasteluun. Se antaa taitoja lisätä itsetietoisuutta, parantaa vuorovaikutusta muiden kanssa sekä viestiä erilaisissa tilanteissa.
Valmennus antaa mahdollisuuden perusteelliseen itsensä arviointiin ja oman toiminnan tarkasteluun. Se antaa taitoja lisätä itsetietoisuutta, parantaa vuorovaikutusta muiden kanssa sekä viestiä erilaisissa tilanteissa.
-
Ennakkotehtävät
- Haastavat palvelutilanteeni
- Parhaat ja huonoimmat palvelukokemukseni
- Itsestä huolehtiminen
- Legendaarinen palvelu™ -tarinan introvideo
-
1. Osa (2 h)
-
2. Osa (2 h)
-
3. Osa (2 h)
Mikä erottaa muista asiakaspalvelukoulutuksista?
Miksi legendaarinen palvelu™?
Lisätiedot
Koulutuspaikka: Blanchard Exchange-oppimisympäristö ja Zoom-verkkokoulutus
Investointi: 690 € / hlö (+alv)
Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennuksen hintaan sisältyy: korkeatasoinen koulutusmateriaali, johon kuuluu 61-sivuinen työkirja ja käytännönläheiset työkalut sekä käyttöoikeus Blanchard Exchange -oppimisalustalle, jota voit käyttää sekä tietokoneella että mobiilisovelluksella.
Kysy lisätietoja:
Johanna Böckerman
johanna.bockerman@educo.fi
p. 044 733 4904