Legendaarinen palvelu™ 25.-26.10.2022
25.10.2022
1,5
690
Verkko
Asiakaskokemuksen kehittäminen valmennuksen avulla
Meillä kaikilla on asiakkaita. Joko työyhteisön sisäisiä tai ulkoisia, tai molempia.
Miten parantaa näiden kaikkien asiakaskokemusta?
Valmennus lähestyy palvelua kokonaisvaltaisesti ja opettaa oikean ajattelutavan legendaarisen palvelun tarjoamiseen oman työn näkökulmasta.
Valmennuksen aikana
Valmennuksen jälkeen
Kenelle Legendaarinen palvelu™ -valmennus sopii?
01
Työntekijälle, johtajalle, lähijohtajalle
02
Joka haluaa tehdä erinomaisesta palvelusta kilpailuedun
03
Voit olla esimerkiksi
Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennuksen sisältö
Valmennus antaa mahdollisuuden perusteelliseen itsensä arviointiin ja oman toiminnan tarkasteluun. Se antaa taitoja lisätä itsetietoisuutta, parantaa vuorovaikutusta muiden kanssa sekä viestiä erilaisissa tilanteissa.
-
Ennakkotehtävät
- Haastavat palvelutilanteeni
- Parhaat ja huonoimmat palvelukokemukseni
- Itsestä huolehtiminen
- Legendaarinen palvelu™ -tarinan introvideo
-
1. Osa 25.10.2022 klo 9-11
- Legendaarisen palvelun™ malli
- Sitoutuminen asiakkaisiin
- Asiakkaiden kartoitus
- Uskomukset asiakaspalvelusta
- Asiakaspalveluvisio
Välitehtävä
Oma asiakaspalveluvisio -
2. Osa 25.10.2022 klo 12-14
- Asiakkaiden havainnointi
- Aktiivinen kuunteleminen
- Asiakasanalyysi
Välitehtävä
Asiakasanalyysi -
3. Osa 26.10.2022 klo 9-11
- Reagointi
- Huomioi tunteet
- Tarjoa ratkaisuja
- Ilmaise arvostusta
- Valtuutus
Miksi legendaarinen palvelu™?
Lisätiedot
Koulutuspaikka: Blanchard Exchange-oppimisympäristö ja Zoom-verkkokoulutus
Investointi: 690 € / hlö (+alv)
Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennuksen hintaan sisältyy: korkeatasoinen koulutusmateriaali, johon kuuluu 61-sivuinen työkirja ja käytännönläheiset työkalut sekä käyttöoikeus Blanchard Exchange -oppimisalustalle, jota voit käyttää sekä tietokoneella että mobiilisovelluksella.
Kysy lisätietoja:
Maija Ihamäki
maija.ihamaki@educo.fi
p. 043 8245 089
