Asiakastarinat

Käy lukemassa minkälaisia kehittämisen ratkaisuja ja projekteja olemme asiakkaillemme toteuttaneet ja miten ne ovat onnistuneet.
2M-IT:n henkilöstö logon muodossa

2M-IT nosti lähijohtamisen vahvuusalueekseen SLII®-mallin avulla

Pasi Lehtiniemi ja Juha Dahl projektitaulun edessä.

Valmet Automotive kehitti strategista projektikyvykkyyttä

Blanchardin Student Self Leadership -ohjelma sai suosion Kauniaisten lukiossa

Liedon Säästöpankin Pipsa Sivula

Liedon Säästöpankki yhtenäisti johtamiskulttuuriaan

Workpower lisäsi johtamisen ammattimaisuutta

Musiikkitalon Wennström: SLII-valmennus avasi hyvän näkymän johtamiseen

Asiakaspalvelija ottaa vastaan hotellivieraan vastaanottotiskillä.

Solaris kylpylät kehitti asiakaskokemustaan Educon avulla

Educo lähijohtamisen tutkinto.

Aforen Kuukkala: Educo lähijohtamisen tutkinnon avulla näkyviä tuloksia