Asiakastarinat

Käy lukemassa minkälaisia kehittämisen ratkaisuja ja projekteja olemme asiakkaillemme toteuttaneet ja miten ne ovat onnistuneet.
Liedon Säästöpankin Pipsa Sivula

Liedon Säästöpankki yhtenäisti johtamiskulttuuriaan

Workpower lisäsi johtamisen ammattimaisuutta

Musiikkitalon Wennström: SLII-valmennus avasi hyvän näkymän johtamiseen

Asiakaspalvelija ottaa vastaan hotellivieraan vastaanottotiskillä.

Solaris kylpylät kehitti asiakaskokemustaan Educon avulla

Educo lähijohtamisen tutkinto.

Aforen Kuukkala: Educo lähijohtamisen tutkinnon avulla näkyviä tuloksia

Marvaco vahvisti johtajuuttaan Educon esihenkilövalmennuksen avulla

Amomatic Oy

Amomaticin esihenkilökoulutus lisäsi keskustelua ja ymmärrystä

mcare pro asiakastarina

mcare sai SLII-mallista konkreettisen työkalun lähijohtamiseen